sklep internetowy

Masz pomysł na sklep internetowy, wiesz, jaki towar chcesz sprzedawać i nawet wybrałeś już dostawców oraz opracowałeś cały biznesplan? Teraz wystarczy już „tylko” podołać wszelkim problemom technicznym, związanym z otwarciem własnego e-sklepu. Ale nie martw się, to wcale nie musi być takie trudne – wystarczy skorzystać z jednej z platform sklepowych. My wskażemy najpopularniejsze z nich.

1. Shopify

Shopify to nie dość, że jedna z najpopularniejszych platform sklepowych na całym świecie, ale również jedna z najprężniej się rozwijających – ciągle wprowadzane są nowe aplikacje, które pozwalają na swobodną modyfikację sklepu, dostosowanie go do swoich potrzeb. Oprócz tego, że Shopify oferuje wiele możliwości, to dodatkowo jest stosunkowo prosty w obsłudze, a panel intuicyjny. W praktyce wdrożenie tej platformy nie jest trudne, nawet dla laika, choć, aby w pełni wykorzystać jej funkcjonalności, warto skorzystać z pomocy. Agencja Shopify pomoże Tobie w przygotowaniu grafiki, ustawieniu sklepu i wielu innych, dzięki czemu otrzymasz wsparcia na każdym z etapów rozwoju twojej działalności. Przy czym decydując się na współpracę z agencją specjalizującą się w tworzeniu sklepów internetowych, zwróć uwagę na to, czy jest oficjalnym partnerem Shopify.

2. Shoper

Shoper to polska platforma e-commerce, co ma tę zaletę, że zarówno wsparcie, jak i pomoc techniczna, oferowana jest w rodzimym języku. To, co dla wielu młodych przedsiębiorców również będzie dużą korzyścią, to możliwość integracji z popularnymi serwisami aukcyjnymi, programami do księgowości, a także firmami kurierskimi – wszystko to jest dopasowane do polskich realiów.

W sklepie Shoper można wykupić indywidualny projekt graficzny, a rozpoczynając współpracę z tą platformą, można liczyć na pakiet gratisów na początku.

3. Magento

Magento to platforma sklepowa oparta na licencji Open Software License. Udostępniana jest w dwóch wersjach: darmowej, czyli Community Edition oraz płatnej, Enterprise Edition. Płatna wersja Magento jest rozbudowana, chociaż i do darmowej tworzonych jest wiele wtyczek, aplikacji pozwalających na wprowadzenie zmian w wyglądzie i użytkowaniu platformy.

Zdecydowanym minusem tego rozwiązania jest skomplikowany proces wdrożenia, czyli instalacji, a także konfiguracji ustawień. Również panel administracyjny nie jest prosty w obsłudze. Dodatkowo cała platforma posiada duże wymagania co do serwera. To sprawia, że praca z nią jest utrudniona, nierzadko bez pomocy specjalistów się nie obejdzie.

4. PrestaShop

PrestaShop, tak jak Magento, jest platformą typu open source, z tym wyjątkiem, że dostępna jest jedna, darmowa wersja. Dodatkowo jest dość prosta w obsłudze, samodzielne otworzenie sklepu internetowego nie będzie trudne. Ale ma też wady – w podstawowej wersji wygląd sklepu nie jest zbyt efektowny, a możliwość konfiguracji tego obszaru niewielka. Można natomiast zakupić indywidualny szablon graficzny do PrestaShop lub skorzystać z jednego z gotowych, płatnych szablonów.

5. WooCommerce

Na koniec mamy propozycję dla osób, które swoją stronę internetową oparły (lub planują oprzeć) na popularnym systemie CMS – WordPress. Aby utworzyć na nim sklep internetowy, można skorzystać z dodatku WooCommerce.

Zarówno WordPress, jak i WooCommerce jest darmowy. Sklep można dowolnie personalizować dzięki szablonom i wtyczkom (część z nich jest płatnych). Obsługa WooCommerce jest prosta, intuicyjna, nawet dla osoby, która zaczyna dopiero działać w tej branży. Wtyczkę można zintegrować z wysyłkami oraz szybkimi płatnościami. Minusem jest to, że WooCommerce nie sprawdzi się w przypadku większości dużych sklepów, to rozwiązanie dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Warning: A non-numeric value encountered in /usr/home/rmenkala2/domains/artseven.pl/public_html/wp-content/themes/Newspaper/includes/wp_booster/td_block.php on line 1008

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here