Jak zarabiać więcej na portalach rezerwacyjnych?

Wynajem pokoi hotelowych, czy apartamentów w dużej mierze odbywa się przez portale rezerwacyjne, sprzyja temu fakt, iż są to najczęściej serwisy niezwykle intuicyjne dla użytkowników i proste w obsłudze. Oferują łatwe porównywanie wielu obiektów w jednym miejscu, bez konieczności odwiedzania kilkudziesięciu, czy nawet kilkuset stron internetowych. Jak więc, będąc hotelarzem sprawić, żeby Goście wybrali właśnie nas, a nie konkurencję?

Optymalizacja wizytówki w portalach rezerwacyjnych

W BookingSolutions.pl, wiemy jak istotne jest dzisiaj wyróżnienie się na tle obiektów konkurencyjnych, zwłaszcza w dobie szybko rosnącego rynku hotelarskiego, dlatego właśnie stworzyliśmy usługę Booking Optymalizator. Na czym polega usługa?

Na optymalizacji wszystkich elementów znajdujących się na wizytówce obiektu w Booking.com. Niezależnie od tego, czy mowa o hotelu, pensjonacie, czy jakimkolwiek innym obiekcie oferującym noclegi, wyróżniki pokazać trzeba.

Usługa skupia się nie tylko na optymalizacji i odpowiednim otagowaniu zdjęć znajdujących się w ofercie ale również wszystkich elementów tekstowych takich jak opisy, udogodnienia, czy otoczenie obiektu, który chcemy reklamować.

Extranet Bookingu zawiera w sobie mnóstwo elementów, które należy poddać optymalizacji aby pozycjonować się wyżej w ofercie portalu rezerwacyjnego. Nie ma co się oszukiwać, dziś niemal każdy obiekt można znaleźć w serwisach OTA więc im szybciej pomyślisz o skutecznej promocji tym lepiej.

Na stronie https://bookingsolutions.pl/uslugi/audyt-silnikabooking-com/ znajdziesz szczegółowy opis, jakie elementy podlegają optymalizacji, i dlaczego warto pomyśleć nad wykorzystaniem tej usługi w swoim obiekcie. Nie ma sensu zwlekać, nie chcesz przecież, aby konkurencja Ci uciekła.

Dlaczego już dziś warto zainwestować w Booking Optymalizator?

Prawidłowo zoptymalizowana wizytówka podnosi pozycję w wyszukiwarce Booking, dzięki temu obiekt będzie łatwiejszy do znalezienia dla potencjalnego Gościa, bez konieczności podnoszenia prowizji.

Analizując obiekty i ich wizytówki w Bookingu wciąż wiele z nich nie myśli o prawidłowym uzupełnieniu danych obiektu, a swoją pozycję podwyższa wyłącznie poprzez podnoszenie sobie prowizji, czy też wykupywanie opcji dodatkowych, siłą rzeczy promujących obiekt na tle innych.

Nie tędy jednak droga. Każda usługa dodatkowa, to dodatkowy koszt dla obiektu, więc i strata finansowa. Odpowiednia optymalizacja pozwala obniżyć prowizję do minimalnego poziomu i całkowicie zrezygnować z dodatkowych opłat.

Konkurencja rośnie i coraz więcej obiektów zwraca uwagę na to jak wygląda ich oferta w portalach rezerwacyjnych, dlatego im szybciej pomyślisz o optymalizacji, tym szybciej będziesz w stanie osiągnąć przewagę.

Opinie również są istotne

Równie ważne co optymalizacja wizytówki, są odpowiedzi na opinie Gości, moduł dodawania opinii działa bardzo sprawnie, więc użytkownicy tym chętniej pozostawiają po sobie ślad i opisują swoje wrażenia.

Ważne jest, aby wszystkie opinie otrzymywały odpowiedzi, niezależnie, czy mówimy o opiniach negatywnych, czy pozytywnych. Pozostawianie opinii bez odpowiedzi nie tylko stawia obiekt w złym świetle, ale również jest źle postrzegane przez algorytm Bookingu. Dlatego właśnie w naszej ofercie znajdują się również odpowiednio przygotowane odpowiedzi na komentarze Gości!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here