To pewne, ze chcesz, aby Twoja witryna biznesowa wyglądała jak najlepiej, a przy tym była niezwykle skuteczna i zapewniała Ci zainteresowanie przyszłych, jak i obecnych klientów. Przecież jest ona Twoją wizytówką w sieci! Ma spore znaczenie w procesie zakupowym – może stać się zachętą do dalszego korzystania z usług marki lub sprawić, że użytkownicy szybko zrezygnują z odwiedzania jej.

Poznaj elementy, budujące atrakcyjną stronę internetową:

1.Layout, czyli pierwsze wrażenie

Nowoczesny, przejrzysty i zachęcający wygląd strony to pierwszy z kroków, który przybliża Cię do sukcesu w sieci. Wystarczy już prosty układ graficzny witryny, aby przyciągnąć potencjalnych klientów! Pamiętaj jedynie, żeby odpowiadał on Twojej branży i reprezentował to, czym zajmuje się firma. Dodatkowo trzeba zadbać o spójność wizualną strony z identyfikacją – najprostszy przykład to wykorzystanie kolorów użytych w logo.

2. Wartościowy content

Co teraz liczy się w sieci? Angażujące treści! Warto tworzyć teksty zawierające naprawdę ważne dla użytkowników informacje. Pozwala to nie tylko skupić ich uwagę na stronie – dzięki nim można zawalczyć o pozycję w Google. Jeśli zdecydujesz się na pozycjonowanie swojej strony, możesz nasycić je słowami kluczowymi, które wspomogą starania o lepsza pozycję witryny w Google.

3.Łatwa nawigacja

Klienci często irytują się, że witryna została zbudowana w sposób chaotyczny, uniemożliwiający swobodne korzystanie z niej. To powoduje, że bardzo szybko ją opuszczają. Prosty układ i łatwa nawigacja to kolejny klucz na drodze do sukcesu sprzedażowego. Pamiętaj także o właściwym umieszczaniu produktów na podstronach – niech witryna z artykułami jednego rodzaju nie zawiera produktów o innej specyfice, niż mówi kategoria!

4.Właściwa optymalizacja – czas ładowania się strony i dostosowanie jej do urządzeń mobilnych

Zdecydowana większość użytkowników rezygnuje ze stron, których czas ładowania wynosi więcej, niż kilka sekund! Dlatego podczas procesu ulepszania serwisu trzeba zadbać o ten parametr. Dzięki niemu ma się pewność, że użytkownicy wyświetlą w ogóle witrynę. Ważne jest również to, aby strona właściwie wyświetlała się także na urządzeniach mobilnych. Aktualnie korzysta z nich większość użytkowników sieci!

5.Call to action

Oczekujesz, że użytkownik wykona jakieś działanie na serwisie? Nie licz na to bez przycisków CTA! To one wpływają na wykonywaną przez niego akcję! Pamiętaj też, że to tylko 5 elementów z pośród kilkunastu budujących stronę. Jeśli chcesz, aby miały one realny wpływ również na pozycję firmowej witryny w wyszukiwarce, powinieneś skorzystać z pomocy specjalistów. Jedną z agencji godnych zaufania jest Alte Media https://www.altemedia.pl/audyt-i-optymalizacja-stron czyli certyfikowany partner Google z wieloletnim doświadczeniem, którzy pomogą Ci zadbać o dobrą widoczność Twojego biznesu w internecie!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here