Jeśli chcesz, by Twoja firma była widoczna w Sieci, a Klienci mogli Cię bez problemów znaleźć, postaw na pozycjonowanie stron. Obecnie większość osób korzysta z internetu podczas szukania produktów lub usług. Stąd też ważne jest, aby strona firmowa wyświetlała się wysoko w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie to podstawa marketingu internetowego. Jeśli Klienci znajdą na Twojej stronie WWW interesujące ich oferty, możesz liczyć na stałe zlecenia i inwestować w rozwój firmy. To również sposób na budowanie dobrego wizerunku.

Chcesz wybrać dobrą agencję? Sprawdź, jakie stawki oferuje

Agencji interaktywnych, które specjalizują się w pozycjonowaniu stron WWW jest coraz więcej. Niestety, bardzo często można trafić na nierzetelnych wykonawców. Ich działania nie tylko będą nieskuteczne, ale mogą również doprowadzić do spadku widoczności witryny. W najgorszym razie źle realizowana usługa spowoduje wypadnięcie strony z indeksu na skutek kar algorytmicznych lub ręcznych nałożonych przez  Google. Stąd też ważne jest, by znaleźć dobrą firmę marketingową.

Jednym z głównych czynników determinujących wybór jest cena, która powinna nawiązywać do stawek rynkowych. Zbyt niska oferta powinna wzbudzić Twoją czujność. Może to oznaczać, że firma nie zna się na swojej pracy lub stosuje techniki niedozwolone przez Google. Warto porównać kilka propozycji przed ostatecznym wyborem wykonawcy. Dobrym sposobem jest skorzystanie ze specjalnego kalkulatora dla firm, np. tego typu: https://kalkulatordlafirm.pl/pozycjonowanie-stron. Pozwoli on na szybkie sprawdzenie stawek za pozycjonowanie. To praktyczne narzędzie, bo można je dopasować do Twojego biznesu – określić wiek domeny, średnią pozycję w Google, ilość kategorii sprzedażowych i inne niezbędne parametry potrzebne do uśrednienia ceny za usługę.

Portfolio to podstawa!

Niezwykle ważne jest również portfolio. Należy sprawdzić, z jakimi klientami agencja współpracowała wcześniej. Firmy marketingowe, które cieszą się dobrą renomą, mogą pochwalić się bogatym portfelem Klientów i współpracą z uznanymi markami. Warto również poprosić o case studies, by na konkretnym przykładzie sprawdzić skuteczność działań wykonawcy. Dobrze jest również zwrócić uwagę na ofertę, która powinna być dostosowana do Twojej firmy i specyfiki Twojej branży. Jeśli będzie zbyt ogólna, lepiej poszukać innego wykonawcy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here