Kalendarze dla kontrahentów – co brać pod uwagę podczas zamawiania?

Jedną z bardzo skutecznych form budowania wizerunku oprócz długopisów i notesów jest kalendarz ścienny lub biurkowy. Co należy do zalet takiego rozwiązania i na co warto zwracać uwagę podczas takich zakupów? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w poniższym poradniku.

Kalendarze jednodzielne – dobry sposób na promocję firmy

Jednym z wielu różnych modeli kalendarzy wykorzystywanych do promocji firmy jest kalendarz jednodzielny. Może on być znakomitym prezentem dla klientów, kontrahentów, czy pracowników jednej z firm.

Dlaczego są tak cenne? Ponieważ mają bardzo praktyczną formę, a ich niewielki rozmiar sprawia, że można je ustawić w różnych biurowych miejscach, np. na biurku, na recepcji, czy w firmowej kuchni. Jednocześnie można na nich umieścić sporą ilość informacji reklamowych. Należy do nich między innymi logo marki, dane adresowe, a także ważne informacje na temat aktualnego asortymentu. Przedmiot ten może być wizytówką firmy, mówić o jej polityce i przyjętej strategii komunikacyjnej.

Na co zwrócić uwagę podczas wybierania kalendarza?

Bardzo ważne jest to, aby był on wykonany z trwałych materiałów i jednocześnie takich, które sprawiają, że są one wysokiej klasy. To, co wpływa na ich szlachetność to np. folia mat, folia błysk, czy lakier wybiórczy. Bardzo ważne jest także, aby osoba zainteresowana takim zakupem miała prostą i szybką możliwość dopasowania specyfiki zamawianych produktów do swoich potrzeb.

Na plus oceniane jest, to kiedy bezproblemowo może zdecydować o formacie kalendarza, o jego kolorystyce, sposobie wykończenia, a także ilości nakładu, czy rodzaju papieru. Duże ułatwienie ma miejsce wtedy, kiedy istnieje możliwość pobrania przykładowych makiet w różnym formacie. Pozwala to zwizualizowanie tego, jak będzie prezentował się finalny efekt.

Oprócz tego oceniana in plus jest tutaj możliwość wygodnej płatności za otrzymane produkty. Zwłaszcza ta, która pozwala zakupić towar z opóźnionym terminem płatności. W ten sposób możesz zamówić także wybrane przez siebie kalendarze jednodzielne.

Kalendarz – element stałej promocji

Materiały takie jak kalendarze jednodzielne stanowią jeden z przykładów stałych materiałów promocyjnych firmy. Oprócz nich zaliczają się tutaj różnego rodzaju komunikaty w postaci katalogu, ulotki, czy gadżetów takich jak: breloczki, długopisy itp. Inaczej jest z materiałami promocyjnymi okazyjnymi, takimi jak: balony, czapeczki, które wykorzystywane są podczas firmowych eventów, jak również targów branżowych. Każdy z nich jest cennym narzędziem w rękach reklamodawcy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here