seo

Celem pozycjonowania jest generowanie odwiedzin na stronie firmowej z wyszukiwarki Google, które przekładają się na generowanie klientów zysków dla jego właściciela. Klient odwiedzający stronę może dokonać zakupów lub skorzystać z usług oferowanych na stronie. Usługa pozycjonowania jest dosyć skomplikowana i techniczna, dlatego do współpracy prawdopodobnie będziesz musiał poszukać agencji SEO – dobrej firmy pozycjonerskiej. Przy doborze firmy warto pochylić się również nad tematem taniego pozycjonowania. Czym może się kończyć taka usługa? Czy warto zlecić kampanie SEO robione po kosztach? Sprawdzamy.

Koszty pozycjonowania strony www

Efektywne i skuteczne pozycjonowanie strony nie może być tanie. Przede wszystkim dlatego, że jest to proces ciągły, wymagający systematycznych prac pozycjonera.

Największym kosztem jest praca pozycjonera, który musi przeprowadzić audyt strony (jej mocne i słabe punkty), jej optymalizację pod kątem wyszukiwarki Google i jej coraz bardziej wymagających algorytmów. Kolejne koszty wiążą się z content marketingiem, które generują ruch organiczny na stronie i zdobywają dla strony mocne linki z wartościowych portali.

6 prac pozycjonera agencji SEO

Firma pozycjonująca także inwestować pieniądze w płatne narzędzia SEO, które kosztują w comiesięcznym abonamencie.

Wszystkie te koszty składają się na wysokość miesięcznego abonamentu za pozycjonowanie strony.

Tanie pozycjonowanie – jakie ryzyka i zagrożenia?

Tania usługa SEO jest możliwa w wypadku, kiedy nie oczekujemy trwałych efektów. Kupowanie najtańszych linków na aukcjach, teksty z synonimami są bardzo tanie. W przypadku takich metod pozycjonowanie będzie tanie, ale mało skuteczne i dosyć ryzykowne dla właściciela strony. W efekcie witryna jest bardzo poważnie narażona na ryzyko kary ręcznej od Google, która polega na ręcznym bądź algorytmicznym obniżeniu pozycji strony do TOP30, TOP50 wyników organicznych wyszukiwarki, które będzie skutkowało brakiem ruchu i brakiem klientów za pośrednictwem wyników wyszukiwania Google. W przypadku łamania wytycznych dla webmasterów Google strona może zostać zbanowana, co stanowi najbardziej dotkliwą karę ze strony Google jaka może zostać nałożona na stronę www.

Źródło:

Projekt Marketing – Agencja SEO z Lublina

https://projektmarketing.pl/

pozycjonowanie stron

https://mlodzinadorobku.pl/tanie-pozycjonowanie-seo/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here