SEO PrestaShop

Polacy pokochali zakupy online, co nie dziwi, bo są szybkie, wygodne, a co równie ważne – pozwalają znaleźć produkty po niższej cenie. Jeśli i my chcemy zacząć w ten sposób sprzedawać, powinniśmy wybrać platformę, na której “postawimy” swój sklep. Wiele osób wybiera PrestaShop. Czy to dobry pomysł? Dlaczego warto?

PrestaShop – co to takiego?

To program typu opensource, co oznacza, że jest darmowy, więc każdy bez wyjątku może z niego korzystać. To niezwykle popularne oprogramowanie, z którego korzysta ponad 125 tysięcy sklepów! Nieprzypadkowo platforma jest stale ulepszana i rozwijana, żeby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby firm z rynku e-commerce. Co równie istotne – instalacja oprogramowania nie przysparza żadnych problemów, nie potrzeba też specjalistycznej wiedzy, by poradzić sobie z tym zadaniem.

Prostota i intuicja

Ogromną zaletą PrestaShop jest to, jak program został zaprojektowany, dzięki czemu jego obsługa jest prosta oraz intuicyjna. Jak już wspomnieliśmy we wcześniejszym fragmencie – każdy, nawet początkujący przedsiębiorca, poradzi sobie z jego obsługą. Program cechuje się przejrzystym interfejsem i czytelną formą. Jednocześnie zapewnia on ogromne możliwości dla osób prowadzących sklepy online, nie dziwi więc, że jest tak doceniany przez startujących w branży e-commerce, jak i sprzedawców z pewnym doświadczeniem w obszarze online.

Wsparcie na wyciągnięcie ręki

Mimo że oprogramowanie jest naprawdę proste i intuicyjne w obsłudze, to mamy pewność, iż w każdej chwili możemy skorzystać ze wsparcia ekspertów. Możemy, gdy tylko zajdzie taka potrzeba, zadać im pytania, by rozwiać wątpliwości dotyczące na przykład danej funkcjonalności programu. Znający doskonale program specjaliści PrestaShop pomogą w każdej sytuacji.

O czym dodatkowo warto wspomnieć?

PrestaShop zapewnia wiele możliwości personalizacji, dzięki czemu łatwo można dopasować wygląd sklepu do własnych preferencji i upodobań. Przygotowano aż 2000 oryginalnych szablonów, więc na pewno znajdziemy coś dla siebie. Na uwagę zasługuje też wielojęzyczność, co oznacza, że w naszym sklepie zakupy mogą robić nie tylko polscy klienci, ale również internauci z zagranicy. Otwiera to drogę do tego, by powalczyć o klientów na innych rynkach.

Poza tym PrestaShop umożliwia dopasowanie wyglądu i użyteczności sklepu do urządzeń mobilnych. Należy też wspomnieć o SEO PrestaShop, czyli wiele przydatnych narzędzi, które pozwolą skutecznie pozycjonować i optymalizować sklep, aby był on widoczny w wyszukiwarkach internetowych.

Te wszystkie zalety udowadniają, że zdecydowanie warto zainteresować się platformą PrestaShop. To nie tylko prostota obsługi, użyteczność, wsparcie ekspertów i wielojęzyczność, ale też pomocne narzędzia SEO, zapewniające lepszą pozycję naszego sklepu w wyszukiwarkach.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here