Tablice reklamowe to nie tylko „atakujące” nas na każdym kroku ogromne banery. W wersji mini mamy do dyspozycji potykacze aluminiowe oraz potykacze drewniane, które doskonale spełniają swoją funkcję przyciągania uwagi klientów oraz są najtańszym wariantem tablic reklamowych, dzięki czemu stają się doskonałą alternatywą dla drogich sposobów pozyskiwania nowych klientów. Jak wykorzystać potencjał potykaczy i sprawić, aby zaczęły one pracować na Twój sukces?
Pomysł kluczem do sukcesu
Aby zareklamować swój biznes musisz myśleć jak Twój potencjalny klient. Zastanów się, czy tak naprawdę zwracasz uwagę na bilbordy reklamowe, wsłuchujesz się w reklamy radiowe lub czytasz ulotki, które znajdujesz za wycieraczką samochodową oraz otrzymujesz podczas spaceru po mieście? Oczywiście, że nie! Szkoda Ci czasu na studiowanie kolejnych ulotek, skupiasz się całkowicie na czymś innym, niż oględnie banerów, a reklamy w radio puszczasz mimo uszu lub zastępujesz zmianą kanału na inny.
Niestety, tak wygląda rzeczywistość – atakujące nas zewsząd reklamy sprawiają, że przestajemy je zauważać, chyba że trafią wprost pod nasze stopy. I tutaj przechodzimy do sedna – potykacz drewniany lub aluminiowy nie sprawia wrażenia „zagrożenia”, nie atakuje nas nachalnym wciskaniem ulotki w dłoń i nie kusi dziwnymi obietnicami, ale daje jasny komunikat – co, gdzie i za ile oferuje dana firma. Ma to swoje plusy – potykacze wyrastają na ulicach miast i stają się częścią ich architektury, co wcale nie razi przechodniów, a wręcz ułatwia im życie!
Szukając restauracji, nie musisz zgadywać, jakie są w niej ceny, czy co serwuje gościom – oferta dnia wypisana na potykaczu drewnianym daje jasną odpowiedź na Twoje pytanie oraz zachęca do wejścia, do środka, aby spróbować zachwalanych specjałów. Jednak potykacz to nie tylko tablica reklamowa kredowa dla restauratorów czy właścicieli innych punktów gastronomicznych – doskonale sprawdzi się także w każdej, innej firmie np. w biurze podróży, galerii sztuki, kinie i teatrze czy małym antykwariacie lub księgarni – to jak wykorzystasz potykacz drewniany lub aluminiowy, zależy tylko od Ciebie!
Potykacze aluminiowe – nowoczesna forma reklamy Twojego biznesu
Potykacz aluminiowy to stojak reklamowy przystosowany do prezentacji wszelkiego rodzaju ulotek i plakatów, które chronione są przed niszczącym działaniem deszczu czy słońca warstwą elastycznej folii. Dzięki prostej i zarazem nowoczesnej konstrukcji tablica plakatowa spełnia w 100% pokładane w niej oczekiwania i sprawdza się o wiele lepiej niż słupy reklamowe. Najczęściej potykacze aluminiowe spotkamy w wersji dwustronnej, co daje możliwość skutecznego prezentowania wielu materiałów reklamowych, a dodatkowo estetyczny design sprawia, że nie szpecą one otoczenia i zamiast odstraszać, przyciągają wzrok przechodniów.
Potykacze drewniane – skuteczny sposób na tanią reklamę
Kupując potykacz drewniany, nie musisz martwić się wydrukiem plakatów lub ulotek! Wystarczy kupić kredę i korzystać z niej zawsze, gdy wpadnie Ci do głowy przyciągające uwagę przechodniów hasło reklamowe lub postanowisz zaskoczyć klientów nową promocją w menu. Potykacz kredowy pozwoli zyskać także ciekawy element wystroju wnętrza sklepu czy lokalu gastronomicznego, a jego atrakcyjny wygląd z powodzeniem wpisze się w każdą przestrzeń użytkową!
Doskonałej jakości, trwałe i wykonane jedynie z odpornych na codzienne użytkowanie materiałów potykacze aluminiowe kupisz w sklepie tablice-magnetyczne.com, który oferuje także inne rodzaje tablic do restauracji, Twojego biura, sali konferencyjnej oraz domu. W ofercie sklepu znajdziesz tablice korkowe, kredowe oraz magnetyczne, tablice szkolne, flipcharty i wiele więcej produktów, które spełnią nawet najbardziej wygórowane oczekiwania! Sprawdź i przekonaj się, że możesz tanio reklamować swój biznes, zadbać o sprawny przepływ informacji oraz zachęcić klientów do skorzystania z Twoich produktów lub usług i ciesz się udanymi zakupami z gwarancją zawsze korzystnej ceny!