Jak skontaktować się z Obsługą Klienta PZU

Czasy korzystania z opasłych tomów książek telefonicznych odeszły już w niepamięć. Dziś na szczęście mamy wiele innych możliwości kontaktu. Z obsługą klienta PZU skontaktować się możemy na wiele różnych sposobów – telefonicznie, mailowo czy poprzez formularz kontaktowy. Sprawdź sposoby dzięki którym szybko skontaktujesz się ze swoim agentem PZU!

Numer na Infolinię

PZU Obsługa Klienta pracuje 24 godziny na dobę. Oznacza to, że możesz skontaktować się z nimi o każdej godzinie! Nie musisz przy tym znać na pamięć numerów telefonicznych do konkretnych działów. Po prostu wybierz numer do Działu Obsługi Klienta: +48 566 55 55 i porozmawiaj z pracownikiem BOK. Z pewnością pomoże Ci rozwiązać Twój problem i udzieli porady z kim powinieneś się kontaktować w swojej sprawie.

Pamiętaj jednak, że dzwoniąc na ogólny numer BOK czasem będziesz musiał uzbroić się w cierpliwość. Może się zdarzyć, że na infolinii nie będzie ani jednego wolnego konsultanta. Dlatego też przedstawiamy poniżej inne, być może nieco dogodniejsze  możliwości kontaktu z PZU.

Czat na żywo z konsultantem Działu Obsługi Klienta

Jedną z metod kontaktu z konsultantem jest czat na żywo, dostępny na stronie internetowej PZU. Przed rozmową należy wybrać, czego będzie dotyczyła rozmowa – „samochodu”, „domu i majątku”, „życia i zdrowia” czy „inwestowania i emerytury”. Po wybraniu odpowiedniej kategorii, powinniśmy wybrać rodzaj naszej sprawy – czy jest to „szkoda”, czy raczej interesuje nas „zakup” lub „obsługa”? Po poprawnym wypełnieniu wszystkich pól możemy skontaktować się z konsultantem poprzez czat lub rozmowę przez Internet. Przed wybraniem rozmowy głosowej upewnij się, że masz podłączony mikrofon.

pzu

Kontakt przez Facebooka

Jeśli często korzystasz z Facebooka – to opcja najlepsza dla Ciebie! Odpowiedzi na pytania możesz uzyskać korzystając za pośrednictwem mediów społecznościowych. Wystarczy, że wejdziesz na stronę PZU na Facebooku i wyślesz wiadomość ze swoim numerem telefonu na Messengerze. Konsultant powinien w niedługim czasie oddzwonić do Ciebie. T

Formularze on-line i rozmowy zamawiane

Jeśli chcesz, aby to  konsultanci PZU skontaktowali się z Tobą, zamów rozmowę mailowo. Wyślij maila ze swoją sprawą i numerem kontaktowym na kontakt@pzu.pl! Konsultant PZU skontaktuje się z Tobą w ciągu 30 najbliższych minut! Możesz także uzyskać odpowiedź mailowo, bez podania numeru telefonu.

Świetnym rozwiązaniem jest także skorzystanie z dostępnych 12 rodzajów formularzy online. Pozwoli to nam dobrze określić sprawę, o którą chcemy zapytać. Możemy wybrać spośród formularzy między innymi „Umów spotkanie”, „Rzecznik Klienta” czy „Zmień dane osobowo-adresowe”. Dzięki temu, konsultant dużo wcześniej dowie się o czym chcemy porozmawiać i sprawniej przeprowadzi rozmowę.

Nie odkładaj rozmowy na później. Sposobów kontaktu z PZU jest naprawdę wiele i możemy wybrać drogę kontaktu, która nam najbardziej odpowiada.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here