Czasy korzystania z opasłych tomów książek telefonicznych odeszły już w niepamięć. Dziś na szczęście mamy wiele innych możliwości kontaktu. Z obsługą klienta PZU skontaktować się możemy na wiele różnych sposobów – telefonicznie, mailowo czy poprzez formularz kontaktowy. Sprawdź sposoby dzięki którym szybko skontaktujesz się ze swoim agentem PZU!
Numer na Infolinię
W PZU Obsługa Klienta pracuje 24 godziny na dobę. Oznacza to, że możesz skontaktować się z nimi o każdej godzinie! Nie musisz przy tym znać na pamięć numerów telefonicznych do konkretnych działów. Po prostu wybierz numer do Działu Obsługi Klienta: +48 566 55 55 i porozmawiaj z pracownikiem BOK. Z pewnością pomoże Ci rozwiązać Twój problem i udzieli porady z kim powinieneś się kontaktować w swojej sprawie.
Pamiętaj jednak, że dzwoniąc na ogólny numer BOK czasem będziesz musiał uzbroić się w cierpliwość. Może się zdarzyć, że na infolinii nie będzie ani jednego wolnego konsultanta. Dlatego też przedstawiamy poniżej inne, być może nieco dogodniejsze możliwości kontaktu z PZU.
Czat na żywo z konsultantem Działu Obsługi Klienta
Jedną z metod kontaktu z konsultantem jest czat na żywo, dostępny na stronie internetowej PZU. Przed rozmową należy wybrać, czego będzie dotyczyła rozmowa – „samochodu”, „domu i majątku”, „życia i zdrowia” czy „inwestowania i emerytury”. Po wybraniu odpowiedniej kategorii, powinniśmy wybrać rodzaj naszej sprawy – czy jest to „szkoda”, czy raczej interesuje nas „zakup” lub „obsługa”? Po poprawnym wypełnieniu wszystkich pól możemy skontaktować się z konsultantem poprzez czat lub rozmowę przez Internet. Przed wybraniem rozmowy głosowej upewnij się, że masz podłączony mikrofon.
Kontakt przez Facebooka
Jeśli często korzystasz z Facebooka – to opcja najlepsza dla Ciebie! Odpowiedzi na pytania możesz uzyskać korzystając za pośrednictwem mediów społecznościowych. Wystarczy, że wejdziesz na stronę PZU na Facebooku i wyślesz wiadomość ze swoim numerem telefonu na Messengerze. Konsultant powinien w niedługim czasie oddzwonić do Ciebie. T
Formularze on-line i rozmowy zamawiane
Jeśli chcesz, aby to konsultanci PZU skontaktowali się z Tobą, zamów rozmowę mailowo. Wyślij maila ze swoją sprawą i numerem kontaktowym na kontakt@pzu.pl! Konsultant PZU skontaktuje się z Tobą w ciągu 30 najbliższych minut! Możesz także uzyskać odpowiedź mailowo, bez podania numeru telefonu.
Świetnym rozwiązaniem jest także skorzystanie z dostępnych 12 rodzajów formularzy online. Pozwoli to nam dobrze określić sprawę, o którą chcemy zapytać. Możemy wybrać spośród formularzy między innymi „Umów spotkanie”, „Rzecznik Klienta” czy „Zmień dane osobowo-adresowe”. Dzięki temu, konsultant dużo wcześniej dowie się o czym chcemy porozmawiać i sprawniej przeprowadzi rozmowę.
Nie odkładaj rozmowy na później. Sposobów kontaktu z PZU jest naprawdę wiele i możemy wybrać drogę kontaktu, która nam najbardziej odpowiada.