Reklama outdoorowa, czyli nowy wymiar reklamy zewnętrznej

Podstawowym celem reklamy jest zaistnienie w świadomości klienta. To, jaki rodzaj reklamy będzie najbardziej odpowiedni dla danej firmy, w dużej mierze zależy od targetu, czyli od grupy docelowej. Na rynku znajdziemy marki i wyroby, które skierowane są do konkretnych zbiorowości lub do całego społeczeństwa. W obu tych przypadkach świetnie sprawdza się reklama outdoorowa.

Reklama outdoorowa, czyli jaka?

Termin ten powstał od angielskiego wyrażenia Out Of Home (OOH), czyli po polsku: poza domem. Reklamą outdoorową nazywa się zatem różnego rodzaju działania realizowane w kontekście reklamy zewnętrznej.

Rosnąca popularność reklamy OOH wynika z tego, że jest ona jednocześnie niezwykle skuteczna, ale również dyskretna. Nośniki reklamy stanowią element szerszej przestrzeni. Z jednej strony wzbudzają zainteresowanie, z drugiej nie drażnią i nie są nachalne. Ten rodzaj reklamy chętnie wykorzystują zarówno popularne, ogólnoświatowe marki produktowe, jak i lokalne firmy produkcyjne i usługowe.

Rodzaje reklamy outdoorowej

Wśród nośników reklamy outdoorowej znajdują się billboardy, bannery, citylight, reklama pneumatyczna, reklama wielkoformatowa, pojazdy (car wrapping), ale także ulotki, szyldy oraz plakaty. Nośniki reklamy mogą być umieszczone w różnego rodzaju miejscach.

Z reklamą outdoorową spotkamy się w przestrzeni miejskiej, w biurowcach, sklepach wielkopowierzchniowych, komunikacji miejskiej, na lotniskach, na paczkomatach, na lotniskach i dworcach, w windach, na telebimach, tablicach informacyjnych, na uczelniach, czyli wszędzie tam, gdzie gromadzą się lub przemieszczają się ludzie.

Co istotne, reklama na nośnikach elektronicznych umieszczona w prywatnych przychodniach medycznych stanowi wyjątkowy kanał komunikacyjny z pacjentem. Wyświetlane treści mogą mieć charakter informacyjny, reklamowy lub wręcz umilać czas spędzony w kolejce do lekarza. Takie same efekty uzyskujemy w przypadku reklamy umieszczonej w autobusach, tramwajach lub pociągach.

Z kim warto współpracować w zakresie reklamy outdoorowej?

Od każdej kampanii reklamowej oczekujemy skuteczności. Może chodzić zarówno o wzrost przychodów ze sprzedaży produktów lub usług albo o stworzenie dobrego wizerunku danej marki. Osiągnięcie założonych rezultatów w dużej mierze zależne jest od doświadczenia i wiedzy agencji reklamowej.

Godną polecenia firmą jest Blue Eyes Media Sp. z o.o. z Warszawy (Bemedia). Jest to zgrany zespół plannerów, grafików, marketingowców, strategów, który oferuje kompleksową obsługę i realizację kampanii reklamowych. Klienci cenią ich za profesjonalne i pełne energii podejście do realizowanych projektów. Każde zlecenie traktowane jest indywidualnie. Pomoc tej firmy ma realne przełożenie na wyniki biznesowe klientów.

W portfolio spółki znajduje się obsługa takich marek produktowych jak na przykład: Coca Cola, Adidas, Volkswagen, Sharp, HBO, Play, Nestle, McDonald, Tesco, Media Expert, Polskie Radio, Henkel, Pyszne.pl, Vileda, Nałęczowianka, Empik, Toyota, Amazon, Tefal, PKP i wiele innych. Jeśli reklama w Warszawie to tylko z firmą Bemedia.

Co istotne, na współpracę mogą liczyć również przedsiębiorstwa spoza stolicy. Warto przejrzeć stronę internetową firmy. Zamieszczono tu szczegółowy opis oferty oraz pełny wykaz klientów. Na uwagę zasługują również ciekawe treści publikowane na blogu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here