Fotografia, która sprzedaje

Branża e-commerce rozwija się w zawrotnym tempie, klienci coraz chętniej kupują online, ponieważ jest to wygodne, produkty są łatwo dostępne, istnieje możliwość zapoznania się z ofertą wielu sklepów bez wychodzenia z domu. Prezentacja produktów na stronie internetowej musi zastąpić klientowi wizytę w sklepie stacjonarnym, w którym może przyjrzeć się produktom z bliska, ubrania przymierzyć, sprzęt elektroniczny sprawdzić, warzywa i owoce spróbować. W Internecie pozostaje mu tylko przeczytać opis i ocenić wybrany produkt na podstawie zdjęć.

Zdjęcia produktów muszą być na tyle profesjonalne, aby spotkały się z zainteresowaniem potencjalnego klienta. Ponadto muszą przedstawiać produkt tak, aby mógł on poznać jego zalety i walory. Niektórzy sprzedawcy decydują się na samodzielne wykonanie zdjęć, efekty są różne – zdarza się, że to właśnie amatorska fotografia jest winna niskim zyskom i nie najlepszej sprzedaży. Aby tego uniknąć, warto jest zlecić to odpowiedzialne zadanie profesjonalistom. Zdjęcia produktów z wykorzystaniem nowoczesnego sprzętu, we współpracy ze specjalistami ds. retuszu u stylizacji oferuje fotografia reklamowa z Poznania in2itstudio. Odpowiednia prezentacja produktu to w sprzedaży online czynnik, który jest kluczowym dla decyzji zakupowej klienta, dlatego należy zadbać, aby zachęcały, a nie zniechęcały potencjalnego klienta.

Zdjęcia lepsze niż dobre

Fotografia reklamowa z Poznania realizowana przez specjalistów stanowi gwarancję, że zdjęcia nie będą tylko przedstawiały produkt, ale będą go sprzedawać. Nie wystarczy, że będą dobre, muszą być ponadprzeciętne, aby przyciągnęły uwagę klientów i przekonały ich do zakupu. Jak wynika z badań branżowych, fotografia może wpłynąć na sukces firmy w aż 75%. To wynik, który potwierdza, że bez dobrych zdjęć produktów nie można osiągnąć zamierzonych celów w sprzedaży internetowej.

Zdjęcie musi prezentować wszystkie walory produktów. Nie może jednak wprowadzać klienta w błąd. Powinno się przedstawiać możliwie jak najbardziej naturalne kolory adekwatne do tych, w jakich jest produkt w rzeczywistości. Nie poprawiamy jego kształtu i nie usuwamy tych elementów, które w naszej opinii mogą niekorzystnie wpłynąć na decyzję klienta. Zdjęcie nie koloryzuje rzeczywistości, a prezentuje produkt w jego możliwie najlepszym wydaniu.

Fotografia reklamowa z Poznania skoncentrowana jest na wysokim poziomie estetyki. Zdjęcia wykonane przez fotografa czytelnie prezentują produkt. Najczęściej tło jest białe, co pozwala produkt umieścić w samym centrum i uwagę odbiorcy skoncentrować tylko na nim. Możliwa jest jednak zmiana tła, a nawet stworzenie efektownej scenografii. Wszystko zależy od branży, rodzaju produktu i oczywiście preferencji sprzedawcy.

W jaki sposób prezentować produkt na stronie internetowej?

Forma przedstawienia produktu musi być spójna ze stylem oraz designem strony internetowej. Możesz zdecydować się na fotografie w formie pokazu slajdu lub też wideo. Ważne jest, aby przy każdym opisie produktu znalazły się przynajmniej jego 3 zdjęcia. Im więcej pokażesz swojemu klientowi, tym będzie on pewniejszy swojego wyboru. Zdjęcia muszą mu zastąpić zapoznanie się z produktem w sklepie stacjonarnym, a jego opis rozmowę ze sprzedawcą. Dlatego fotografia reklamowa z Poznania tak dużą uwagę przywiązuje do jakości zdjęć i formy ich prezentacji.

Już rozumiesz, dlaczego fotografia produktowa to ważny element Twojej strategii sprzedażowej? Oceń swoje zdjęcia, spoglądając na nie krytycznym wzrokiem. Pomóc Ci może opinia znajomych, a najlepiej profesjonalistów. Być może Twoja sprzedaż może być większa, tylko zdjęcia produktów wymagają zmiany.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here